pátek 18. února 2011



Posledních pár dní byla u nás na návštěvě manželova nejmladší sestra, tak jsme včera večer obkreslovaly a stříhaly...a musím přiznat, že jsem s výsledkem spokojená. Toto je náš nový obrázek do ložnice. Inspirovala jsem se u Soni Malinové - její blog je jeden z mých nejoblíbenějších a v podstatě téměř mým denním chlebem:-) A který blog máte Vy rádi....protože inspirace není nikdy dost:-)

7 komentářů:

  1. Krásný !!!
    Moc se povedl !
    Jaký mám ráda já? Kromě toho vašeho spoustu dalších .. a u každého je něco, co mě potěší, pohladí a zaujme, naposledy jsem natrefila třeba na Markétu Baletkovou a ta mě dostala! :)
    El.

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, tu mám moc ráda taky, i osobně..známe se už od dětství:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zase nádherné, pořád se opakuji:))Ale když jinak to nejde.Já mám spoustu oblíbených a kromě těch, co mám na blogu , tak třeba zde- http://www.kireei.com/index.php (spousta všelijaké inspirace) nebo- http://madebyjoel.blogspot.com/ (velice kreativní tatínek:) a http://aliceonboard.gr/blog/ - taky plno inspirace atd. atd....Krásný den! Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, obrazek se vam vydaril, take taska se mi moc libi, uz jsem ji videla v ruznem provedeni a je pokazde nadherna. Zkontaktovala jsem se z Bellet a doufam, ze si ji brzy take usiji. Hezkou nedeli preje Monika.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, hezky jste si stříhaly! Moc hezký obrázek!
    Pohodovou neděli, zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Radi, díky moc za tipy, Dívala jsem se na ten Joelův blog...úplná paráda, jeho deti teda mají štěstí:-)
    Moni,Belletiny návody jsou parádní,tak doufám,že si to užiješ stejně jako já.
    Heli tobě taky krásnou neděli...

    OdpovědětVymazat
  7. ...teď se hodí říci jediné:

    "lásko nechceš se podívat do ložnice na sbírku motýlů"

    (tento příspěvek psal manžel)

    PS: děláš mi jen radost

    OdpovědětVymazat