čtvrtek 20. ledna 2011

Diář



Původní záměr byl odpočívat...ale nakonec jsem zjistila, že nový obal na diář potřebuji ještě dnes. A byla to kupodivu rychlovka. Není dokonalý, mám se pořád ještě co učit. Ale dělá radost a to je hlavní, ne? Krásný zbytek večera:-)

6 komentářů:

  1. Jani, já ty tvoje příspěvky nestíhám komentovat!
    Jeden hezčí než druhej!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásnej. Teď začínám litovat, že jsem si na ten svůj taky neušila nějakej krásnej obal :-)
    Mimochodem miluju všechno, co jsem tu zatím viděla. Hlavně ty hračky nemají chybu, chtěla bych být Kubou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,no zase nádhera!Kvůli vám snad vytáhnu šicí stroj,co leží opomenutý v koutě:)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky díky...zatím to vypadá, že si hračky užívám víc já s manželem, než Kuba,ale on na to přijde:-)
    Radko, jdi do toho, já šiju v podstatě někdy od října a fakt to nic není a to jsem byla považovaná za né moc zručnou(říkala moje maminka...)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, ty šiješ jako drak! Ten obal je parádní, moc se mi líbí!
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, jakepak neni dokonaly - je skvely a kapsar nad postylku take! Desne me zlobi "skatulkovani" lidi. Nevim kdo te oznacoval za ne moc zrucnou ale ted jsi jim definitivne, jak se rika, vytrela zrak!!! Preji krasny vikend, Monika....

    OdpovědětVymazat