středa 15. září 2010

Pizza


V pátek jsem byla vyřezávat znamínko na ruce. "Operaci" jsem úspěšně přežila a se zašitou a zalepenou dlaní jsem marně přemýšlela, jak asi budu koupat Jakuba a jak umyju nádobí, když si tu ruku nemám v žádném případě namočit. Manžel mě zaskočil se slovy: " V pohodě, já se o to postarám". A postaral....už 5 dní nemyju nádobí a dokonce jsem dvakrát ani nedělala večeři. Tady je ukázka té naší sobotní, která byla o to lepší, že jsem ani nemusela hnout prstem. Musím přiznat, že já tak dobrou pizzu neumím:-)

4 komentáře:

  1. Jani, když si člověk vezme poklad, tak není co řešit :o). Ať tě ruka nebolí!
    Pěkný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. jéé taky bych si dala pizzu! Vypadá fakt výborně ... a jinak k tomu co napsala Helča není co dodat. Hezký den Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,
    přeji brzké uzdravení :o)))
    a Tvůj manžel je prostě úžasný!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc, ruka je už dobrá. I když jsem přemýšlela,že bych ještě chvilku simulovala:-)Přeji všem hezký den

    OdpovědětVymazat